napedy

Autor: ZOMO (fuckonet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 19:41:27 MET

od pewnego czasu po wlozeniu dowolnej plytki
do napedu DVD (Toshiba) komputer strasznie
sie meczy, przez ok. 10 sec., wstrzymuje sie
dzialanie innych programow (windowsowy CDPlayer
pokazuje napis "skanowanie napedu") prawie sie
zawiesza...? co prawda mam podpiety na tym
samym kablu naped CDRW (LG) ale przez jakis czas
dzialalo to dobrze, a teraz taka porazka...?

dodatkowo mam problem z flopem (mitsumi)
ktory dziala tylko zaraz po odpaleniu kompa
a juz po np. godzinie pracy nie czyta dyskietek
a przy restarcie BIOS alarmuje uszkodzenie napedu
??? na ale jak postoi godzinke i sie ostudzi
znowu dziala (jest przykrecony nad twardzielem
Seagate-a ktory sie troche grzeje, no ale 27 C
nie powinno mu chyba przeszkadzac) ????

ZOMO