Re: Synteza mowy na PC

Autor: McCrow (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 23:59:50 MET

Lewap napisał

> Dzięki ale pisałem że potrzebuje po angielsku
> chce się trochę poduczyć wymowy angielskiej.
> Kurde, naprawdę nikt tu nie wie jaki to jest
> program - bo że jest taki na PC to na 100%

Może "ReadPlease" to to czego szukasz
- ok.7MB, freeware, http:\\readplease.com
Za Enter'em:
"Rewelacja !!! Doskonały program który czyta teksty (po angielsku).
 Zawiera miłe głosy 2 kobiet i 2 mężczyzn o regulowanej szybkości i
 wysokości. Program można konfigurować na wiele sposobów np: tak aby
 czytać strony WWW lub pocztę elektroniczną .
 Walory edukacyjne i użytkowe tego programu są bardzo duże,
gdyż jego twórcy dołożyli wielu starań aby program był jak najlepszy.
Jako przykład podam,że czytając tekst program uwzględnia intonację zdań !!!
..
 Interfejs użytkownika też zaskakuje formą i funkcjonalnością."

Sam nie sprawdzałem tego programu.

--
Pozdrawiam
McCrow