Re: Stacja dyskietek

Autor: Stanisław.\"Szydas\".Kępiński
Data: Sat 17 Mar 2001 - 23:32:19 MET

Heja!
lisfons wrote:

> Mam problem. Posiadam Compaqa Presario 5220. Od pewnego czasu napęd
> dyskietek szwankuje, po prostu nie chce startować z dyskietek. Pod windą
> działa normalnie. Jezeli ktoś może mi pomóc bede wdzięczny.
>
> lisfons_at_kki.net.pl
Nie jestem pewien czy o to chodzi: komputer nie uruchamia sie prz bootowaniu
 z dyskietki, tylko uruchamia sie z twardego? Jesli tak, to sprwadz w BIOSie
 (z reguly pod pozycja "Chipset features..")jaka jest ustawiona kolejnosc
 bootowania z napedow. W razie potrzeby ustaw tak, zeby pierwsze bylo A:.
powinno pomoc
pozdr
Szydas