Re: migotanie przy 75Hz -monitor czy karta ???

Autor: //Tomek// (thnet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 14:12:19 MET

Jarekcki <jarecki39_at_ahoj.pl> wrote:
> czasem dzieje się to przy spadkach napięcia - odkurzacz, żelazko, czasem
bez
> powodu - w sieci 226V, a on migoce !!!

Obadaj też "ułożenie" kabli sieciowych. Miałem kiedyś taki przypadek z
"migotaniem" jak podłączyłem "farelka" (duża moc) do tego samego gniazdka co
komputer - myślałem, że spadek napięcia. A to nie to !!! Okazało się, że
"drżenie obrazu" wywoływało pole elektromagnetyczne kabla sieciowego
zasilającego ten "grzejnik" ułożonego na biurku, za monitorem !!!
Wystarczyło dać kabel od farelka "pod biurkiem" (dalej od monitora) i obraz
"żyleta".

P.S. a może "w ścianie za monitorem" są jakieś kable energetyczne ??? -
spróbuj przenieść komputer i monitor do innego pokoju :))) bo ten mój kabel
"trząsł" obrazem nawet jak był tak z 30 cm od tylnej ścianki monitora !!!
Pomogło dopiero odsunięcie dalej (kabel na podłogę) !!!

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl