Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 22:23:53 MET

In article <slrn9b7gn0.nn.trash_at_trashcan.localdoma.in> trash_at_military.milnet.pl (Oleander Puzyrkiewicz) writes:
>From: trash_at_military.milnet.pl (Oleander Puzyrkiewicz)
>Subject: Re: Czyzby poczatek konca Intela ?
>Date: 17 Mar 2001 20:07:35 GMT

>wiem o nich prawdopowobnie wiecej, niz ty. rzut oka w naglowki
>i/lub deja wskazalby ci dosc wyraznie, iz nie jestem szklarzem.

To ze sie poslugujesz Linux'em jeszcze o niczym nie swiadczy :-(((

>novella nie lubie, bo design systemu wyglada na sznurkami
>wiazany. wystarczy?

Jak na ocene systemu niestety nie. Tak mozesz oceniac sieci rybackie ...
bardzo powierzchownie. Jesli piszesz, ze jakikolwiek produkt M$ zapewnia
wieksze bezpieczenstwo niz NetWare to jestes zielony jak salata i szkoda
pisac dalej ...
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com