Re: Teac 8/8/32 czy 12/10/32

Autor: Krionix (krionix_at__no_spam_!_poland.com)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 19:54:52 MET

Użytkownik Boombastic <boombastic_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3ab3724d$1_at_news.astercity.net...
> Czy lepiej wydać 800-900 zł na model szybszy 12x z bajerami, czy "tylko"
550
> zł na model 8x. Czy ta różnica cenowa jest uzasadniona, czy też model
> wolniejszy jest wystaczający do użytku domowego. Co o tym sądzicie?

8x styknie! czy nagrywasz masowo ? 1 cd na tydzien - poczekasz te ~7 minut
wiecej, chyba ta 12x ma burn proof ale 8x ponoc jest tak dobra ze nie
rozwala plytek (mozna durfowac i cos prostego robic jak palisz) kwestia ile
masz szmalu... do domu 8x ci styknie ihmo, ja taka bym kupil