Re: HP, Lexmark, Epson... czy co?

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 19:43:11 MET

> Jakoś nie widzę zwolenników Lexmarka...
> Miałem takiego, sprzedałem i jestem zadowolony (że sprzedałem).
>
> Epsony są niezłe (ładny druk kolor), a HP 640 to złom.

Faktycznie 640 to złom - miałem kiedyś taką, a teraz naprawiam co niemiara
te co ludki kupili ponad rok temu.(podstawowe uszkodzenia to kiepska
plastikowa mechanika i brud! w środku!).
O Epsonach mogę powiedzieć tylko tyle że, fajne ale do tekstu.
Natomiast Lexmarka to wrogowi bym nie życzył! (bez urazy dla posiadaczy).