Jaka nagrywarke kupic

Autor: Robert Zawistowski (zawi_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 19:14:43 MET

Witajcie
Zamierzam kupić sobie nagrywarkę. Nie wiem niestety jaką ? Rozważam zakup
Samsunga lub LG. (do 550 zł). Myslałem nad zakupem Samnsuga SW 208B który
jest tańszy ponad 200 zł od LG. Ponadto posiada ona możliwość "klonowania"
płyt czego nie ma LG. Ma również 4096 KB bufora a LG ma 2048 KB. Tylko
słyszałm ze zywotność Samsungów jest bardzo krótka. Doradzcie czy wybór
samsuna to będzie dobry zakup.Pozdrowienia.

--
Robert Zawistowski
Mail: zawi_at_poczta.onet.pl