instalka win 95 w notebooku bez Cd-rom

Autor: atw2001_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 17 Mar 2001 - 17:47:37 MET

probowalem polaczyc kompy poprzez link ( w NC ,Dosie navigatorze ) i nic . Nie
moge uzyskac polaczenia .

Musze przegrac na hdd w notebooku win 95 ,ale nie mam skad .Kart sieciowej nie
mam , mam tylko karte pcmcia fax/modem(moglbym zassac z ftp),ale taki wynalazek
podlaczyc pod win 3.11 to nie mozliwe.Po prostu win 3.11 jest za stary ,na
dodatek nie mam sterownikow . Moim zrodlem danych sa tylko dyskietki

Co by tu zrobic ??macie jakies rady ??

Potzrebuje jakos polaczyc sie z drugim kompem ,aby zassac slowniki.One z kolei
korzystaja ciagle z cd romu i musz rowneiz zalzyc wirtualny cd-rom na hdd.

Ale najpierw musze jakos przezrzucic soft do notebooka.

Sa jakies inne programy do transferu danych poprzez lpt??