Odp: problemy z mailem

Autor: Olko (alexandrus_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 16:23:09 MET

Użytkownik Boa <boa_at_biskupin.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98vnb6$bos$1_at_opat.biskupin.wroc.pl...
> MAm taki problem: Gdy sprawdzam maila przez www, to all is OK. Gdy jednak
> sprawdzam maila w Outlook'u, to ciągle wyskakuje, że nie można się
połączyć
> z serwerem pop3/smpt. ŁAczy się np. za 99 razem ;) Macie może jakiś
pomysł,
> co jest grane? Helpline Polanda (bo skrzynka jest na poland.com) twierdzi,
> że to nie ich wina. Co o tym sądzicie? Może ktoś ma podobny problem?
Wkurza
> mnie, jak muszę pół dnia czekać, aż w końcu łaskawie się komputery połączą
> sprawdzą
> mi nowe wiadomości.
>
> Pozdrawiam,
>
> Boa.

mialem podobny problem.
To moze byc wina ustawien konta w outlooku
sprawdz czy masz ustowione
ze serwer wymaga uwiezytelninia itp.
albo poprobuj z ustawieniami -
raz daj ze serwer wymaga raz nie a raz wlacz cos innego ;-)))))
ja tak probowalem i jest Ok.
Pozdrawiam

Olko