Re: Canal +

Autor: Oxygene (oxygen4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:33:56 MET

BorgTV 252 (mogę wysłać zipa 3.5MB jak chcesz). Najlepiej dekodować na logo
(albo [+], albo [CANAL+]). Suwakami x i y ustala się współrzędne loga plusa
[+] (naciśnij klawisz \ i będzie widać, jak chodzi przy suwaniu), pozostałe
dwa nie wiem co robią, ale za bardzo od środka psują dekodowanie. Na
kablówce nie ma pierdnięcia, obraz jak akwarium, ale czasem potrafi się
powiesić przy przeciążeniu cpu....

--
<--- oxygen4_at_poczta.onet.pl --->
LAN http://www.blask.w.pl/
> Jestem troche zielony i prosze o pomoc w rozkodowaniu Canal+
> (szczególnie mecze) posiadam karte PIxelView PlayPak TV
> oraz program BORGTV
Polecam:
news.tvm.pl - grupa tvmania.borgtv
> Nie wiem których suwakow używac w tym programie aby otrzymac głos
dekodowany
> ?
RTFM!
--