Re: Nalot na Gielde w W-wie

Autor: Maciek Krzyzanowski (grom_at_mistrz.max.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 13:42:22 MET

Użytkownik "RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> napisał w wiadomości
..
> Dzisiaj (Sobota) Policja uszadzila nalocik na gieldie
> komputerowa pod Stodola :) Iskali plecaki przy wejsciu/wyjsciu,
> przeszukiwali stoiska pod katem p[iratow i zaginionego ostatnio
> transportu Samsunguf 10 i 20GB :). Bylo czadowo - policjanci
> BARDZO kompetentni

taaa mialem 30 czystych cdr w plecaku, ide sobie ten w mundurze grzecznie
sie do mnie zwraca "moze mi pan pokazac plecak ?" no to ja zrzucam plecak
stawiam na ziemi otwieram tam sobie lezy 30cdr swierzo kupionych, rzucil
okiem jakby nie bardzo sie orientowal co moze byc w tych pudelkach i mowi "w
porzadku, prosze odejsc"

> przy mnie przepuscili pirata z plecakiem
> pelnym CD oraz 3ma kieszeniami z HDD.
> pytanie "co to jest"
> odpowiedz "nosniki magnetyczne" ..na co policjant bieri HDD do
> lapy .. mysli i mowi "ok , mozesz isc" :)))))))

no a niby skad taki policjant z prewencji zwyklej ma wiedziec jak wyglada
dysk ??? powinni do takich celow postawic takich co wiedza ;-)

grom