Re: win2000, ASUS A7V i zwis po 2gim resecie...

Autor: Deckard (deckard_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 12:55:52 MET

Użytkownik "Qrczaqu" <qrczaqu_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> Mam plyte A7V, najnowszy BIOS w ver. 1007, Durona 600 @ 800-900 (w
> zaleznosci od ustawien) i za kazdym razem po 2gim resecie system wisi,
> kolejny reset powoduje powrot do SAFE MODE, czyli CPU/RAM 100, i
> autodetekcja napiecia, czyli 1.6 V, za cholere nie moge ustawic 1,7 lub
1,75
> V (znaczy moge, po 1wszym resecie jest OK, ale po 2gim juz przestawia sie
na
> SAFE MODE). Co jest grane?? wczesniej bylo OK, czyzby ten BIOS ??

BIOS 1007 jest o.k., a przynajmniej ja nie mam powodow do narzekan.
Moze sprobuj ustawic napiecia procka korzystajac ze zworek, a nie z poziomu
BIOSU. Mam praktycznie taki sam sprzet i zero klopotow. Jedyna roznica jest
taka, ze procka mam na stale ustawionego na 900 przy pomocy DIP'ow, napiecie
na procku zostawilem standardowe (1,6V lub 1,65V, dokladnie nie pamietam) i
RAM jest PC100.

--
Pozdro
Matti