Odp: jak odzyskac sterowniki z systemu na np dyskietke?

Autor: BQB (bqb_at_asco.com.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 10:35:12 MET

Użytkownik "Krzysztof Piórkowski" <krzysztofpiorkowski_at_proszynski.pl>
napisał w wiadomości news:98sel7$9sp$1_at_h1.uw.edu.pl...
> Wydaje mi sie ze rozwiazaniem moze byc zgranie katalogu system i system32
> przy instalacji mozna wskazac aby winda poszukiwala tam sterow ale nie
daje
> 100%
> gwarancji na to ze wszystko przebiegnie bezproblemowo.
> Najlepiej sciagnac nowe stery z netu.

ba najlepiej ale to trzeba rozebrac sprzet, potem zerknac na chipsety i ich
poszukac bo to co wyszukuje windows np PCI Fast Ethernet 32 bit to mozna
sobie wsadzic. Na jednym komputerze tak mialem to sterownikow do karty
sieciowej szukalem przez 3,5 godziny i juz mialem dosc a mam komputerow w
sieci jeszcze 14 i takie cos robic to tragedia a wiekszosc kart sieciowych
jest niewiadomo jakiej produkcji. Windows po podaniu sterownikow z tych
katalogow wypisuje ze nie moze znalesc sterownikow.Probowalem mu nawet
wskazac z dysku i tam ukazaly sie wszystkie sterowniki windowsa standardowe,
a pokazywanie po kolei to zabawa na kilka godzin * 14 kompow to ja dziekuje.

BQB
bqb_at_asco.com.pl