Re: hp 640 czy epson 580?

Autor: Krionix (krionix_at__no_spam_!_poland.com)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 23:51:13 MET

Użytkownik Piotr <piotrek_at_ck.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98u430$pbr$1_at_news.tpi.pl...
> Jaką drukarkę wybrać??
> Epson podaje lepsze parametry (rozdzielczość) ale strasznie tandetą
zalatuje
> Hp jest natomiast ciut droższe??

nie jestem expert :) swoja hp kupilem za 285zł (nowka!!) na allegro.pl
i text drukuje bardzo ladnie!! grafika wiadomo wyglada tak sobie - porownasz
z hp 9XX i powiesz ale kicha, ale to nie ta polka cenowa!! (pozatym nie
drukuje i nie bede drukowal zdjec itp - pozatym koszt tuszu :(( )! a do
wykresow i kolorowych liter spoko.
Dla mnie cenna jest konstrukcja hp - ta pokla na papier i wydruki, ma USB i
lpt -fajne (epson chyba tez to ma)

co do rodzielczosci to nie mam zastrzezen - text b. ladny.
w epsonach jak sie zatkaja glowice to :(((((((( a hp ma je wbudowane w
pojemniki z tuszem.

to tyle.