Re: dobra i tania nagrywarka

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 22:00:47 MET

Hi,

Andrzej Pinczuk wrote:

> Myślę, że jednak ilość wypalonych płytek też ma znaczenie
> (naturalny efekt zużycia się),

Ano ma, przy czym nagrywanie sesyjne w zasadzie można pominąć (to już
idzie w tysiące płytek), natomiast naprawdę liczy się nagrywanie pakietowe
RW i odczyt (kilka płytek RW nagranych pakietowo lub zwykłych odczytanych
odpowiada co najmniej setce nagranych klasycznie IMO).

> choć oczywiście czas robie swoje - np. pewne
> nagrywarki Philipsa padały po pewnym czasie czy
> się nagrywało czy nie :-)

Fakt :)

> Mnie natomiast interesuje jak naprawdę będzie z tymi
> wolniejszymi modelami Teaca, na ile rzeczywiście będą trwałe
> i czy opinia nie przerośnie rzeczywistości.

Tego gwarantować nie można, jednak wygląda na to, że Teac naprawdę
jest dobry :) Poprzednia moja nagrywarka po roku zaczęła fiksować,
po półtora roku padła, a mój Teac 6x działa już drugi rok idealnie
bez żadnych objawów padania :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |