Re: Monitor zbyt ciemno wyswietla co robic !!!

Autor: Patryk (pmarki_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 21:53:59 MET

Dnia 27 lut 2001, JaVoL napisal:

>Daewoo 15" CMC-1502B !
>Niedosc ze dlugo zawsze sie rozgrzewa to kiepsko swiec w grach i to jak
>w np Half Life czy Q3 wejde w jakies ciemne miejsce to nic nie widze
>prawie jakbym zgasil monitor ! W nocy duzo lepiej ale tez pozostaje
>wiele do zyczenia a w dzien koniec. Mam GF256DDr i jak ustawie brithnes
>w ustawieniach karty to jest jasno w windzie ale w grach bez roznicy co
>robic !
Mam ten monitor i mialem dokladnie to samo. To jest wina monitora, znam te
problemy - czasem brightness ustawialem na MAX zeby cokolwiek zobaczyc.
Wiesz jak rozwiazalem moj problem?: IIYAMA A901 HT. Troche sie splukalem
ale o efekcie koncowym nawet nie chce sie wypowiadac ... bo nie lubie ludzi
denerwowac.

Patryk