Re: HP, Lexmark, Epson... czy co?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 20:45:32 MET

HP 840? Lexmark Z32? może jakiś Epson Stylus 460 ?

Lexmark oferuje dobre parametry wydruku (przynajmniej w teorii) - lepsze
niż HP. No ale do HP mam zaufanie, że kitu nie wciska. W pracy mam
spory przegląd laserów HP i niech się Kyocery i Brothery schowają...
Walczyłem kiedy z jakimś Lexmarkiem - pamiętam tylko koszmar z
instalacją drivera...
Epson to ponoć ekstra glowice (Micro piezo) - zmam jednego Stylusa 800 -
jak rzadko używany, to 90% czasu drukowania to czyszczenie glowic :(

Czy warto dopłacać do za HP 840 zamiast 640? A może 930? A fotki? Może
jednak Lexmark?

Cześć.
Właściwie to sam sobie odpowiedziałeś ;).
Osobiście też stawiałbym na HP. 840 jest lepsza niż 640,
930 jest lepsza niż 840 ... Jeśli cię stać na 930 to OK.
Ale 840 ostatecznie też ci wystarczy. Ja mam 710C, jest
bardzo dobra, niezawodna i ekonomiczna.

Wonder