Szukam uzytkownikow modemu Asmax.

Autor: artur_albo_szwejku (arturesz_at_onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 19:06:54 MET

Czesc.
Jestem nowym uzytkownikiem modemu zewnetrznego ASMAX
o symbolu V1456VQE. Dziwnie mi dziala i chcialbym podyskutowac
z innymi posiadaczami tego czegos. Wczesniej mialem Zoltrixa Spirita
ale nie chodzil pod linuksem. Teraz mam fatalna predkosc pobierania
plikow tak pod linuksem jak i pod win98.
Pomozcie, prosze. Moze znacie linki do nowych sterownikow?
Moze trzeba go flashowac.
Dodam ze przez linie Dialogu lacze sie przy 50kbs. Pobieranie pliku
mam na poziomie 1.7 kbs. Wczesniej, na Spiricie 3.8 do 4.2 kbs.
Moze ktos cos doradzi?
Z gory dzieki za pomoc.

Artur Sz.