Re: Nagrywarka Samsung SW208b

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 18:35:02 MET

Użytkownik Marek Hołoński <bomar_at_unet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98psfq$f9v$1_at_news.tpi.pl...
> Czesc.
> Czy ktos z szanownych grupowiczow posiada wymieniona w temacie nagrywarke,
> bo zamierzam ja kupic. Czekam na opinie uzytkownikow i z gory dziekuje.
Czy
> moze wybrac cos innego??? Moze LG...? (chodzi mi o najtanszy zakup
> nagrywarki x8)
>
> Marek

Pedro wita

Jestem posiadaczem tego "cudu" techniki.
Odradzali mi zakup, jednak powiedziałem sobie - 200 zł na ulicy nie leży.
Mam ją podobnie jak i inni, od listopada.
I co? I nic. Nagrywa co chcę a do tego przecież ma służyć.
Natomiast różnica w cenie 200zł(od LG) to jest prawie 100 płyt, a więc zwrot
kosztów nagrywarki i to bez specjalnego starania się.

Co do samego nagrywania ma problemy z płytami TDK d-view. Po prostu nie chce
ich nagrywać x8. Przy x4 nie ma problemów. Z innymi płytami (nawet znanych
firm No Name) bez problemów, ale z tego co wiem to nagrywarki różnych firm
mają podobne przypadłości więc sie tym nie przejmuję.

Sam jestem ciekaw jak długo wytrzyma ale mam jeszcze 8 miesięcy gwarancji
więc ewentualne kłopoty są jeszcze odległe.

A co do postępu w tej branży - po miesiącu od zakupu w "ludzkiej" cenie
pojawiły się x12 po trzech miesiacach x16. Sądzę, że do końca tego roku
pewnie będziemy zazdroscić posiadaczom x24.