Re: Meczacy obraz na TV z wyjscia TV w TNT.

Autor: toudikk (toudikk_at_go2.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 15:52:05 MET

Ale co z czestotliwoscia odswierzania ?
W telewizorze jest 50 Hz z przeplotem czyli 25 Hz normalnie co wedlug mnie
eliminuje mozliwosc pracy. Owszem mozna pograc ewentualnie poogladac film
ale nic wiecej

--
toudikk
Nie miala baba klopotu kupila sobie komputer
     |     2toudik2_at_polbox.com      (o  o)
Użytkownik Tomasz Jaskowiec <jaskowiect_at_pharmag.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98t8qi$m5i$1_at_news.tpi.pl...