Re: Optimus, Vobis i inni ...

Autor: Marceli Kubik (jobs_at_mqi.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 15:17:30 MET

Ja mam pojecie o rynku i o sprzecie (prowadze firme, ktora zlozyla juz sporo
komputerkow) i calkowicie sie zgadzam z Sirapaczem. Kiedy otwieralem
komputery Optimusa, to bylem zadziwiony: ja bym takiego g... nie wcisnal
klientowi. A teraz sie Optimus troszke poprawil.... A co do innych firm, to
ceny firmowych komputerow tak spadly, ze spokojnie mozna sobie kupic Compaqa
do domu. Jak ktos chce podyskutowac o sprzecie, zapraszam na priva:
mkubik_at_mqi.pl