Re: sprzedałem płytę i problem !

Autor: marcin (mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 12:33:07 MET

Czesc

Mialem ten sam problem z ta plyta. :) Nie martw sie plyta jest sprawna tylko
ze gosciu co kupil ma zle kabelki do portow. Jak kupilem ta plyte (tez byla
uzywana) myslalem dokladnie to samo ze jest popsuta. Popytalem sie kumpla co
pracuje w sklepie i sie okazalo ze sa 2 standardy w laczeniu kabelkow do
portu. Moja rada to taka, niech idzie do jakiegos porzadnego sklepu ze swoim
kabelkami i niech je pokarze i powie ze potrzebne mu sa kabelki w tym 2
standardzie. Gosie z serwisu powinni wiedziec o co chodzi. A jak nie kupi
kabelkow to coz pozostaje lutowanie.

Btw, plyta jest naprawde zajebista, ja u siebie moglem bez problemu
podkrecic k6 2 400 na 550 :) (teraz chodzi na 500 bez zmiany napiecia),
agpx2 dziala i nic sie nie chrzani. W koncu jak Shuttle to Shuttle, bajerow
nie ma ale dziala stabilnie.

pozdrawiam
marcin