Re: Co wybrać "17","19"?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 16 Mar 2001 - 12:07:52 MET

> zdecydowanie markowa 17
>
> Ender

Absolutnie wybij sobie z głowy 17 za te pieniądze - co z niej będzie za 3-5 lat.
Poszukaj 19 są niezłe za nieco ponad 2000 PLN. - Polecam Iiyama.
Nie koniecznie musi być na kineskopie typu Trinitron (Diamotron) może być na
zwykłym. widziałem (pracowałem 3 miechy) Iiyama VM451 S902JT super sprawa na
tradycyjnym kineskopie. Parametry powalają 17 do stóp. Króra 17 osiągnie przy
1200x1024-100MHz. Pomimo jak dobrze się przyjżysz nawet najgorsze 19 mają
porównywalne parametry z najlepszymi 17.
iiyama oferuje bardzo zgrabne monitory sam mam niewielkie biureczko na na nim
19 - nia wielkość nie narzekaj.
Może ktoś chce dyskutować na temat: WADY ZALETY monitorow 17 i 19.?

adadur