014f...

Autor: Leif (Leif_at_pbpz.okey.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 10:28:16 MET

Witam,
Mam dość dziwny problem i mam nadzieję, że ktoś się już z czymś takim
zetknął (albo lepiej nie ;) i pomoże.

Otóż od praktycznie początku znaczna część programów - głównie
przeglądarek www, ale także innych nie związanych z Inetem (jak np.
PSP3) dość często się wiesza zgłaszając zawsze "ten sam" błąd: błąd w
module x (np. kernel32 - tu różnie) przy 014f... i coś tam dalej. To
014f utkwiło mi w pamięci bo dosyć często je widzę.
Pytanie: za co jest odpowiedzialny tem moduł i co może być przyzyną
zwisów. Zaznaczam, że reinstalacja windy a także programów nic nie
dała (nawet format dysku nic nie dał).
Ciekawe, że np. IE4 wogóle nie chciał chodzić (wywalał się gdy coś
próbowałem zrobić - po np. wpisaniu adresu lub otwarciu jakiegoś menu
- a wcześniej przez pewien czas chodził...).
Może ktoś zna się na tym.
Acha nie mam żadnych konfliktów sprzętowych (poza niedziałającym
portem LPT-ale jest wyłączony z poziomu BIOSu).

Używam: Win95 osr2
P120,24 Ram,pci2MB,hd 640 MB (Caviar),sound isa (crystal),
Za wszelkie info z góry dzięki.
Leif

Leif_at_interia.pl