Re: c633 - pytanie

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 10:03:16 MET

> Jak to jest, czy one dają się puścić na fsb 100 czy tylko niewielka część?
> Czy pod tym względem lepszy jest 600? Czy powinien wejść na płytkę Shuttle
> HOT-661v, oryginalnie do slot1 na przejściówce?

Nabyłem 633 cco (te lepiej się kręcące - można rozpoznać po napięciu 1,7 -
napisane na procesorze) - dwie sztuki. Obie poszły na 100 NIESTABILNIE przy
napięciu
1,9V (tzn. jedna nie przeszła nigdy 3dmarka, druga sztuka test przechodzi
ale potrafi posypać się przy rozziopowywaniu lub w Diablo II). Na 83 chodżą
OK przy 1,8V. Może "wygrzanie" im pomoże. Zostawiłem sobie ten drugi (mam
nadzieję że lepszy) i spróbuję pobawić się wkręcenie za 2 miesiące.