Re: jaka nagrywarka?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 09:03:23 MET

Radze kupic zprzet obslugujacy RAW, overburning, plytki 90 min (800 MB), i w
pelni wspolpracujacy z CLONE CD. SOFT: WinOnCD 3.7 PE lub NERO oraz CLONE
CD. Wiecej info (testy, opisy sprzetu) znajdziesz na www.cdrinfo.pl)
Poczytaj przed zakupem - nie zrobisz bledu. Co do teaca - zwroc uwage na
koncowke nazwy: powinno byc w58eb (nie w58e), bo eb ma burn proof.
Ale ja mam plextorka 1210A i kocham ten sprzet. Z tym ze teac jest tez
BARDZO DOBRY, no i osmiokrotny teac ma Burn Proof, a plextor nie! Jezeli
masz kase kup plexa 1210A (lub creative 121032 - to ten sam plextor z
dwuletnia gwarancja).
Ricoh ma troche lepszy system zapobiegania wystapienia "buffor underrun" -
czyli system "just link"