Re: migotanie przy 75Hz -monitor czy karta ???

Autor: Wojciech Chmielewski (chmielewskiw_at_poland.com)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 08:43:17 MET

Cześć,
to napięcie w sieci jest niestabilne. Miałem dokładnie takie same objawy
przy SONY 400GS.
Przy czestotliwosciach odswiezania ~70Hz/140Hz obraz pływał, przy 100Hz
wszystko było OK.
Oddawałem go nawet 2x do serwisu - kineskop nawet wymienili i układ
sterowania! Ale to nic nie pomagało. Tak się jakoś złożyło, ze za niedlugi
czas zmieniłem mieszkanie. Odpalilem komputer, włączyłem monitor i .... nie
ma ŻADNEGO problemu z migotaniem!
Rozwiązaniem Twojego problemu będzie jakiś stabilizator napięcia, co dawałby
piękne 50Hz częstotliwości prądu na wyjściu, albo jakis UPS (online), tyle
tylko, że cholerstwo drogie, bo najtańsze chyba kosztują około 3tys PLN.

Pozdrawiam,
Wojtek