Re: eksperyment

Autor: Krzysztof Piórkowski (krzysztofpiorkowski_at_proszynski.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 08:13:23 MET

Użytkownik Raffa <rafalw_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:98saqn$4ku$1_at_news.tpi.pl...
> kumpel podłączał do P166 IMB 40GB
> BIOS owszem widział max 8GB ale windows 98 obsłużył wszystko (a dysk cały
> był w jednej partycji)
> więc powinno pod windą pójść (tylko nie wiem jak przy instalacji windy z
> takiego dysku)
> Użytkownik <michal_at_lo5.szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:3ab1a97d.591174_at_news.tpi.pl...

Co do takiego experymentu to podlaczalem dysk 15 GB do plyty z jakims
Pentium nie wieksze napewno niz 160
BIOS widzi tylko 8 Gb ale winda bez problemu obsluguje wszystko nawet
jesli chce sie zparycjonowac dysk
to mozna to zrobic. Pozatym instalacja 98 przebiega bez zarzutu a pozniej
wszystko bezproblemowo chodzi.