Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 22:06:47 MET

Użytkownik "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> A co DOS lepszy ?
> Bo gdyby nie Windowsy to na czym dzisiaj
> używało by się domowych kompów. Linux ? DOS ? WarpOS ? Qnx ? :->
> Jeśli ten W98 z DX jest taki zły to dlaczego ktoś w końcu nie zrobi czegoś
> co go przebije ?
> To tak jak z TPSA. Każy na nią nażeka ale nikomu nie chce się zaoferować
> czegoś tańśzego i lepszego.
bo tepsa stoi na uprzywilejowanej pozycji, wiec po prostu nie da sie z nia
konkurowac, wiesz, jak kazesz np 5 osobom pokonac jakis odcinek, dajmy na to
10 kilosow, i jednemu z nich dasz samochod, to nawet jak tamci skombinuja
jakos sobie kase to najwyzej kupia sobie rowery, to wiadomo, kto bedzie
lepszy :( taka juz smutna rzeczewistosc, w ktorej np niektorzy (patrz ja!)
czekaja od lipca na sdi (ba, nawet mi pomiary zrobili... w styczniu)

Zbigniew Piotrowski

PS: oczywiscie uzywam windowsow, ktore mi sie ciagle wieszaja, kupilem p3
intela, mimo ze taniej mialbym szybszego amd, i siedze na interku przez
modem w tepsie, bo nie mam wyboru...