Re: --=Siec bezprzewodowa=--

Autor: //Tomek// (thnet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 21:17:34 MET

BUNIEK <mbuniek_at_poczta.onet.pl> wrote:
> 5 Km oki a teraz odpowiedz na te pytania

co prawda nie ja pytałem :))) ale też interesuje mnie "radio" - choć u mnie
starczy ze 2 km !!!

> 1. Jaka przepustowosc potrzebujesz.

min na poziomie modemu 33600 !!!

> 2. Czy budynki sie widza albo czy mozliwe jest aby Anteny sie widzialy

tak, może być "widoczność" bo wokół same niskie budynki

> 3. Czy koszty graja role czy to investycja ktora i tak sie zwroci.

koszty bardzo ważne !!! w zasadzie potrzebny mi właśnie namiar na coś
"taniego" bo drogie metody znam dobrze :)))

> 4. Czy przypadkiem radio chcesz bo taka moda czy takie uwarunkowania
terenu
> lub infrastruktury telekomunikacyjnej.

duże osiedle domków jednorodzinnych - brak możliwości prowadzenia
jakiegokolwiek kabla - no można wydzierżawić od tepsy ale ceny .............

--
Tomek
thnet_at_poczta.onet.pl