Re: CDRW po sieci

Autor: kat (stilldead_at_wp.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 17:39:56 MET

Użytkownik ravisoftputer <rvsftptr_at_friko7.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98q0r8$499$1_at_news.tpi.pl...
> U mnie plextor 12/1032S z burn proof win 2K proof, w sieci 10 megabit
okolo
> 80ciu uzytkownikow predkosc nagrywania 8x pod Nero, bez problemow,
minimalny
> bufora tak do ok. 96%, pod koniec nagrywania nie bylo komunikatow o
> korzystaniu z burn proofa.
> No i oczywiscie w trakcie nagrywania na komputerze normalna praca pod
wordem
> siec, Net itd.
> Tak, ze reasumujac mysle, ze wszystko zalezy od sprzetu.
> zdrowko
> [...]

gratuluje szybkiej sieci...u mnie mozna szalec max. 4x, i to gdy sasiady nie
robia nic na sieci. O necie niema co marzyc :(
175-metrowe bnc, sieciowki - 5 archaicznych smc-kow, 2x ne2000 klony

pozdrawiam
kat-