Re: AGP=89 Mhz i karty kraficzne

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 14:46:00 MET

JaccekZ wrote:

> [...]

InsideTNC Dream.Pro u mnie AGP96MHz, Core/Mem 180/210, a jeszcze nie
położyłem pasty pod radiator, a tam jest taka szpara, że nie wiadomo, czy
ten radiator pomaga, czy przeszkadza odprowadzać ciepło. Tyle że nie jest
to karta do osiągania wyników w 3DMark2001 :(

> Hercules 3d profet dd - chodzi na AGP 100MHz
> PS. Ciekawostka. Przetestowałem system 3dmarkiem 2000 i dla agp 66 i 100
> MHz uzyskałem identyczne wyniki. Wynika z tego że wpływ częstotliwości
> taktowania agp jest żaden (a może coś u mnie z systemem nie tak?).

Norma. To może wyjść tylko dla bardzo intensywnego korzystania z tekstur.

--
        Artur Gawryszczak