PIII 600 czy Celeron 633?

Autor: Piotr Laskowski (piotrdrwal_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 14:20:20 MET

Witam
Wiem, ze pytanie z cyklu inteligentnych inaczej, ale je zadaje.
Znajomy ma mozliwosc nabyc sponsorowany komp, pod warunkiem ze bedzie w nim
ktorys z tych procesorow. Reszta zestawu to raczej kosmetyczne roznice a
plyta ta sama, grafika TNT2 64 32MB.
W pierwszej chwili chcialem mu poradzic PIII 600. Po przepytaniu delikwenta
dowiedzialem sie, ze nie bedzie nic robil w CAD, grafice 3D oraz zadnych
skomplikowanych obliczen w arkuszach itp. Na pewno beda gry (a to juz nie
moja specjalnosc).

Teraz moje pytanie: Czy jak wezmie tego Celerona 633 a roznice w cenie
przeznaczy na lepsza grafike to zyska cos na "wydajnosci" w grach?

Z gory dzieki za wszelkie porady
Pozdrawiam
Piotr