brak multisession

Autor: Wes Bawor (grendel_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:09:01 MET

W winoncd 3.7 przy nagrywaniu wielosesyjnej plyty (data) nie chce mi sie
zaznaczyc Disc/Session at Once (wczesniej wybralem create multisession cd)
i zaznaczenie przeskakuje mi automatycznie na trackAt Once.
Jesli nagram plyte w ten sposob to nic nie mozna do niej dograc
Wczesniej mulisession dzialalo. Probowalem tez innymi programami i nic
Co to mize byc? (Yamaha 4416E)(cale plyty takze audio nagrywaja sie bez
bolu)
pozdrawiam
WB