Re: procki

Autor: Don Pedro (donpedro_at_yoyo.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 11:42:36 MET

Użytkownik sebbie <sebbie_at_kill.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3ab09536$2_at_news.vogel.pl...
> powiedzcie mi co lepiej kupic:
>
> duron 850 czy Thunderbird 900Mhz
>
> (zastosowania: photoshop, 3d studio max, dix'x)
>
> o ile Thunderbird bedzie szybszy od durona (czy Thunderbirdy mozna w ogole
> krecic?)
>
> z plyt:
>
> ABIT KT7A RAID SOCKETA ATX UDMA 100
> SOLTEK SL-75KAV SOCKET A ATX UDMA 100

Jak Ci napizsę,że SOLTKA (bo takiego mam) to i tak zaraz po mnie odezwią się
właściciele Abitów z taką samą radą.

> (czy tutaj abit wart jest swojej ceny? (drozszy o ponad 260 zloty..)

Nie warto przepłacać (jak w reklamie proszku), tym bardziej, że AMD nie
rekomenduje już Abitów jako godnego miejsca dla swoich procesorów (jak to
szybko woda sodowa uderza do głowy!).
A RAID - jeżeli chcesz mieć pewność zachowania danych lub zależy ci na
szybkości transferu danych z dysku(albo to albo to), a przy tym masz DWA
jednakowe dyski to możesz spróbować zmierzyć się z tematem.
> wentylator:
>
> Titan TTC-MT1AB (chce porzadnego, czy ten bedzie dobry?)

Też chciałem mieć, ale mam zwykły wiatrak i na razie nie żałuję.

> a moze polecicie cos innego z tych czesci co podalem?

Zacznij od poczytania stron z opisami, benchmarkami i recenzjami płyt
(polskich i nie tylko)

Dobrej zabawy.
 Pedro.