Re: Kradziez kart bankomanowych

Autor: Pet (pet_bb_at_astercity.net)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 11:39:13 MET

> A ja slyszalem o tzw wirtualnych bankomatach tzn wyplacaja kase
> ale przy okazji zczytuja pin i inne parametry karty bo przeciez
> numer i data waznosci sa tez na pasku magnetycznym zakodowane.
> Zrobiono taki numer gdzies na Zachodzie !!! natomiast o ile sie
> nie myle kodowanie kart jest opisane jakims standardem ISO
> wiec dokumentcja jest chyba dostepna jak to zrobic :((

qrde wy to macie..... chyba nikt z was nie ogladal tego programu do konca
albo nie chce mu sie pomyslec.
szczelina w wielu bankomatach jest troszke szersza niz karta i w nia sie
wsuwa czytnik magnetyczny (ktory jest bardzo cienki). a nad klawiaturka
przykleja sie miniaturowa kamerke do szczytywania pinu. pacjent odchodzi.
zlodziej podchodzi z juz gotowa karta bo ten czytnik przez radio do jego
laptopa wszystko przekazal.

do widzenia