Re: Abit KT7A Raid a obciazenie procesora

Autor: AWAL (awal_at_terramail.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 11:12:21 MET

> kt7raid, kt7 d600>980 d600>600 Seagate U5 20GB barracuda II 13GB -
> obciazenie 1-3% Moze cos w BIOSie jest nie tak ustawione?

Dzieki za info.
Znalazlem !!!! Wyłaczenie ACPI w biosie usunelo problem. Teraz mam
obciazenie 1-3%.
Wylaczyc ACPI mozna jednak dopiero po modyfikacji biosu modbinem (to tak na
marginesie)
ABIT KT7A RAID to plyta dla ludzi o mocnych nerwach. Dostrojenie jej do
stabilnej pracy trwalo
prawie tydzien. Ale teraz jestem zadowolony.
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy KT7A
AWAL