Re: Abit KT7a - nie dziala!-dlaczego?

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 10:50:42 MET

Dnia Thu, 15 Mar 2001 10:20:19 +0100, "robo" <robo10_at_box43.gnet.pl>
napisal:

>Nie powinno ale udzielilem takiej rady bo mnie przeszkadzalo w uruchomieniu
>komputera zaraz po zlozeniu, a co do przeznaczenia tej opcji zgadzam sie z
>Toba, tylko, ze nie zawsze intencje ida w parze z osiagnietym efektem
Tylko sie nie gniewaj, nie mam/mialem zamiaru Cie wkurzac...
Ale moge stwierdzic, ze na ta liczne plyt, z jakimi mialem osobiscie
do czynienia (praca na Uniwersytecie, sporo roznorodnego sprzetu) i
jakie zlozylem (nie jestem hurtownikiem) nie zdazylo mi sie, cobym
musial bawic sie z kartami PCI..
Ciekawe, co by bylo, gdybys zresetowal BIOS..? (tak sobie gdybam..)

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)