Re: Nagrywanie pakietowe

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 10:42:40 MET

> Witam
> Mam program InCD. Wiem, ze sluzy do nagrywania pakietowego,
> ale co to dokladnie oznacza.? , W czym jest lepsze od zwyklego NERO.?
> Marcin

Rozumiem że chcesz się dowiedzieć co to jest nagrywanie pakietowe?

A więc najpierw trzeba zainstalować program (ty już masz InCD) a potem "formatujesz" płytę i możesz na nią nagrywać z
pod zwykłego Eksploratora Windows tak jak byś normalnie kopiował i usuwał pliki. Z tym że płytę taką odczyta ci tylko w
nagrywarce. Można to robic na zwykłych płytach cdr ale nie wiem czy jest sens skoro cdrw można kasować, a cdr jak się
zapełni to... no chyba nie muszę konczyć.

Pozdrawiam z 3miasta, Lipa
       GSM: 502 595 733
       Gadu-Gadu: 12179
    e-mail: lipa_at_pg.gda.pl