Prosze mi przypomniec jak wspoldzielone sa ...

Autor: Tomasz Sz. (removeit_tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 09:38:41 MET

Witam serdecznie

... przerwania pomiedzy kontorlerami, AGP a slotami PCI na BH6.
W instrukcji cos nie moge nic znalezc na ten temat.
Ostatnio mam jakies problemy , poniewaz siec gryzie mi sie badz to z
grafika
badz z PCI to USB lub Bus Masterem, sam nie wiem.
Siec byla w ostatnim slocie i dzielila przerwania z AGP i PCI2USB na 10.

Przelozylem do przedostatniego, ruszylo ale do momentu wylaczenia kompa
na noc.
Rano to samo tyle ze na innym przerwaniu 05.
Teraz wsadzilem do najblizszego przy AGP no i poki co jak widac chodzi,
tyle czy znowu do wylaczenia na dluzej kompa ... Szlag czlowieka trafia,

raz przydzieli dobrze i siec chodzi, a raz cos "wspanialy" Win namiesza
i sieci niet. Oczywiscie konfliktow brak ;)
Konfig: BH6 1.0, w AGP RivaTNT z przydzielonym irq dla vga, siec w
PCI-1,
SBLive w PCI-2, reszta pusta, bios plyty SS, procesor nie krecony,
Win98-first (mimo ze to nie SE to jednak chodzi mi o dziwo bardzo
dobrze).

Jakies sugestie, rady? Bede bardzo wdzieczny za pomoc.

--
Z pozdrowieniami