Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Oleander Puzyrkiewicz (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 01:40:03 MET

On Wed, 14 Mar 2001 09:23:16 +0100, Wojciech Giersz wrote:

> Jakby pominšć chociażby wieloprocesorowosć i parę innych "drobiazgów", to
> rzeczywiscie -- Intel niczego nie oferuje. Za to AMD, ho,ho... :>

intel i wieloprocesorowosc? rotfl. przeciez ten szajs skaluje
sie do najwyzej 4*cpu. popatrz sobie na produkty sun'a czy sgi
oparte na czyms drozszym, bedziesz wiedzial, o co mi chodzi.
poza tym afaik plyty na kilka athlonow tez sa. zreszta clustery
rulez, pod warunkiem posiadania odpowiedniego systemu.