Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: napiecie_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 15 Mar 2001 - 00:47:23 MET

Czesc !

Obawiam sie, ze jest to niewykonalne - po prostu maja juz obcykane obwody przez
Polpaki itp., a zadna inna przyzwoita Siec nie bardzo przez te lacza chce
dopuszczac do siebie monopolisty. Nie jestem autorytetem i byc moze cos sie
zmienilo w zaleznosciach szkieletow, ale ja szukalem przyspieszenia przez
platne cache - proxy, bo przeciez telepsowski jest ciagle przeciazony i tu Ci
moge doradzic, ze "zalozenie" proxiaka w duzym stopniu przyspiesza transmisje
danych jesli idzie o strony www.
Pozdr.
S.