Re: TX, VX i inne ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 00:43:53 MET

On Wed, 14 Mar 2001 15:17:14 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_io.gliwice.pl> wrote:

>Chyba nie chcesz wiedzieć, co miałem zamiar przez to powiedzieć :)
Poddaje sie.

>Trudno dostać, szukaj raczej po różnych zadupiach, typu Praga, Mokotów
>albo inny Pcim Dolny ;)
:-))) He he ale trafiles. W mojej okolicy (jedan z dzielnic, ktore
wymieniasz) nie stwierdzilem obecnosci ww. plyt.

>Mogłem cos posciemniać, ale ja nie jestem MGB ;)))
:-))) Lubi sie czlowiek wykazac.

>Z drugiej strony kombinacja BF6+dodatkowy kontroler też jest imho trochę
>bez sensu, ale to szczegół. Koniecznie potrzebujesz tego kontrolera? :)
Fakt kombinowanie jak kon pod gore, BE6-II jest rozwiazaniem
komfortowym (wszystko na jednej plycie). Drogi kontroler jest mi
niezbedny jak powietrze. Mam 2xHdd(udma33) i 2xCD (pio). Aktualnie oba
hdki na jednej tasmie, cdki na drogiej. Kopiowanie HDD2HDD jest
tragiczne. Z CD na HD wiedomo - cd ogranicz - drobiazg. Podpiecie na
kazdej tasmie zestawu HD+Cd nie ma senu (widomo). Poniewaz troche
bawie sie Video i powazniejsza grafika to szybkosc pracy dyskow jest
dla mnie istotna (szewska pasja mnie czasem ogarnia).

Pozdrawiam
GLide