Re: D700@800 a wiecej zwis - mostek ?

Autor: JaVoL (daniel_j_at_promail.plXXX)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 02:33:04 MET

> Wlasnie sprawdzilem i zamalowalem jeszcze raz i jest ok.
> Znowu chodzi na 950.
A na jakim napieciu ???
Co sie dzieje jak puscisz na 1G - u mnie wyskakuje Bios Chesk ROM error czy
jakos tak a czasami sie przywala do stacji A: albo invalid dysk system ...
Na 950 niby idzie i zwis...

> btw: probowalem podkrecic szyne, niestety idzie tylko na 103 mhz
To itak niezle...
Jaka masz plyte GL i ile ramu...
Moj chodzi tylko na 900 a na 950 za Chiny do Windy nie wlazi...
Niemam juz pomyslow co robic a malowac mi sie jeszcze raz NARAZIE niechce
;-/

> Takze moj 700_at_978 calkiem niezle jak na duronka.
;-)

> pozdrawiam
JaVoL