Re: SoftFSB

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 23:14:56 MET

Mis wrote:

> hejka, czy ktos uzywal programu SoftFSB z plyta Abit BE6 II ver.1.0? z
> jakimi ustawieniami? warto bylo?

Z BF6, ale to podobne.
Tam jest taki trick, że przynajmniej dwa różne zegarki działają. Jeden
dajie tylko kilka opcji (66,75,83,nie pamiętam ), drugi, który wykryłem
za pomocą bodajże CPUFSB daje owe co 1MHz od 84 w górę.

Ostatnio mi się spodobał CPUBoost, bo dawał co 1MHz od 75MHz, czego nawet
w BIOSie nie ma.

Sandra pokazuje wyniki takie jak powinna, parę innych programów też, ale
np 3DMark2000 jakoś słabo reagował. Nie chciało mi się tego obadywać
porządnie, ale chyba on korzysta z jakiegoś innego sposobu pomiaru czasu
w kompie, albo nie wiem :). FSB raczej się zmienia, bo jak za dużo się
podciągnie, to się zawiesza ... tak jak powinien ;)

--
        Artur Gawryszczak