Re: CDRW po sieci

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 20:29:15 MET

 nagrywałem z prędkością 4x (600 KB/s) za pomocą Nero -- chwilami 30 MB
> bufora w RAMie opróżniało się do 50%, ale na większych plikach nadganiał
> i ogólnie płyta zasymulowała się, a potem nagrała idealnie.

hejka
no ja nie moge pochwalic sie az takimi sukcesami
moze dlatego ze oprocz mnie na sieci siedzialo jeszce kilka osob co pewnie
ja konkretnie spowolnilo
no w kazdym badz razie poprawne nagranie uzyskalem na sieci 10mb dopiero po
zejsciu do 2x
ale skoro ty masz spiete tylko dwa kompy to mozna liczyc na to ze spoko
pociagnie duuuzop wieksze predkosci

pozdrowka
JFK