Abit KT7A Raid a obciazenie procesora

Autor: AWAL (awal_at_terramail.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 14:56:48 MET

Witam grupowiczow !
Mam Abita KT7A Raid, Athlona 900, dysk Seagate 20 GB UDMA66, GeForce 256
DDR, 64 MB RAM
A teraz pytanie odnosnie wymienionego sprzetu:
Czy to mozliwe zeby na "swiezym i czystym" Windowsie 98 Monitor Systemu
pokazywal
obciazenie procesora rzedu 30 - 50 % mimo tego, ze nie jest uruchomiony
zaden program.
Probowlem z wylaczonym Raidem, roznymi ustawieniami biosu, ze sterownikami
Via i bez - caly czas to samo.
Dodam, ze na dwoch komputerach z Celeronem 300 - w analogicznej sytuacji
Monitor Systemu pokazuje
obciazenie 1 do 5 %.
Zalezy mi szczegolnie na doswiadczeniach posiadaczy tej samej plyty - jak to
u nich wyglada.

Pozdrawiam
AWAL