Re: Tuner TV Fly Video '98

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 13:48:56 MET

Użytkownik "Krzysztof Pawleta" <pawletak_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:3AAD6632.BE69E60_at_poczta.onet.pl...

> [...]
> >
> Miałem kilka Fly'ów (do testów) - przeważnie "Rodzaj tunera" trzeba było
> wybrać "Termic" (nawet, gdy na głowicy pisało Philips...), a "Nazwa karty"
> od zawsze wybierało się "Image World" ~;-|
Na "Image World" tez dziala, ale znajduje mniej kanalow, z kolei u mnie
Termic dziala zle - wszystkie programy sa przesuniete o 1MHz.

> Niestety popieram (ale sprawdzałem tylko przez chwilę na 2k - na stałe mam
> NT4)
> Zresztą tylko MoreTV mi działa - Borg się zachowyje tak, jakby był wkółko
> uruchamiany (miga OSD i dźwięk ;-(((
To jest wina samych sterownikow do NT. Na poczatku gdy nie bylo sterownikow
"WDM" dla w2k, bylem zmuszony uzywac sterownikow z NT4 (ver.1.80 - 2.00). Z
nimi wlasnie nie chce dzialac Borg, 2-ga ich wada to wylaczanie hibernacji.
Po ukazaniu sie sterownikow 10.30 do w2k Borg dziala poprawnie, hibernacja
niby jest ale kompurer wstaje 1 nz 3 proby... Stery te i tak sa do d..y wiec
zostaje przy MoreTV.