Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 13:22:54 MET

\\\\Bandii// wrote:
>wlasnie na TVN powiedzieli o zwolnieniach pracownikow przez koncern Intela
>(5 tys osob), firma tlumaczy sie recesja na rynku akcesoriow komputerowych.
>cos mi sie wydaje, ze AMD coraz bardziej depcze Intelowi po pietach :))

po pierwsze - Intel raczej nie zbankrutuje, AMD robi lepsze procesory, ale
Intel ma markę i uznanie "znających się", poza tym ma większe możliwości
produkcyjne
i to jest dobre, bo stagnacja na rynku procesorów to chyba najgorsze, co może
się nam przytrafić - na razie być może czeka nas stagnacja na rynku kart
graficznych, ale to nie jest takie złe, bo karty są już dosyć mocne, a
procesory nigdy za szybkie...
BTW wielu z was zajmuje się hurtowym składaniem komputerów - według mnie
"poprawne politycznie" jest w tej chwili polecanie niektórym Cyrixa, sam kiedyś
kupiłem 6x86 166+ - wbrew temu co mówili "znający się" - chodził bardzo
stabilnie przez 2 lata, najpierw pod DOSem, potem Win95 w końcu Linuxem i
Win98. Dzisiejszy Cyrix to już nie to samo, ale nadal warto go wspierać, by był
trzeci konkurent dla AMD i Intela - im ich więcej, tym lepszy rozwój na rynku,
niższe ceny, szybsze procesory, dla tych, którzy ich potrzebują.

--
High noon, oh I'd sell my soul for water
Nine years worth of breakin' my back